توضیح ضرغامی درباره ماجرای اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران‌

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه نمی‌توان به گردشگران خارجی گفت که از بله و ایتا استفاده کنید، گفت‌‌ از وزیر ارتباطات درخواست شده امکانی برای گردشگران خارجی فراهم شود تا آن‌ها با استفاده از سکوهای بین‌المللی بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
توضیح ضرغامی درباره ماجرای اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران‌

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی، اظهار کرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد شود باید از من انتقاد می‌شد، چون این موضوع پیشنهاد ما بود. گردشگران خارجی باید حداقل خدمات را دریافت کنند. بعضی دوستان تحلیل می‌کنند که چرا گردشگر خارجی به ایران نمی‌آید که دلایلی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای آنها اینترنت و سکوهای بین‌المللی و خارجی است، افزود: این مسائل مثل نان و آب برای گردشگر واجب است. نمی‌شود گردشگران به ایران بیایند و ارتباطشان با دنیا قطع شود؛ نمی‌شود به آن‌ها گفت از بله و ایتا استفاده کنید. بنابراین من از وزیر ارتباطات درخواست کردم امکانی برای گردشگران خارجی فراهم شود تا آن‌ها با استفاده از سکوهای بین‌المللی بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. ان‌شاء الله سکوهای داخلی ما هم بتوانند در سطح بین‌المللی فعال شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار