معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی مصداق بارز بصیرت، آگاهی و دانایی هستند

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان سیستان وبلوچستان گفت مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی مصداق بارز بصیرت، آگاهی و دانایی هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی مصداق بارز بصیرت، آگاهی و دانایی هستند

حسن بروشکی با استناد به سخن مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و افزایش بصیرت گفت: مقوله بصیرت بخشی و بصیرت افزایی با اهمیت است، بنابراین آشنایی دانش آموزان با مبانی انقلاب اسلامی جهت تربیت نسل تراز اول انقلاب، بصیر و آگاه از اتفاقات یک ضرورت است.

وی با تاکید بر اینکه نسل امروز با دو بحران هویت و الگوپذیری دچار هستند، افزود: اگر ما نتوانیم الگوی مناسبی برای دانش آموزان معرفی کنیم، دچار افسردگی خواهند شد. بنابراین معلمان و مربیان با رسمیت شناختن دانش آموزان، باور داشتن، همزبانی و هم اندیشی با آنان در انجام فعالیت ها، نقش برجسته ای ایفا کنند تا بتوانیم دانش آموزان را حفظ و هدایت کنیم.

بروشکی با مطرح کردن طرح های اجرایی این حوزه در استان سیستان و بلوچستان مانند طرح دختران فاطمی، طرح مکتب حاج قاسم، طرح سیره نبوی و ... خاطرنشان کرد: به همت همکاران حوزه پرورشی و معلمان داوطلب ۲۳۰۵ نشست تبیینی با موضوع جهاد تبیین در تمام شهرستان های استان برگزار شد و انشالله با حضور ۴۰۹ همکار یاریگر، نشست های روشنگری ادامه دار خواهد بود.

وی در پایان گفت: مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی مصداق بصیرت، آگاهی و دانایی هستند و می‌بایست با بالابردن سطح آگاهی و دانش آموزان جهت حفظ ارزش های انقلاب کوشا باشند. در پایان از مربیان، مشاوران و معاونین پرورشی تقدیر و تشکر شد.

دانش آموز خبرنگار: علی درویش پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار