آموزش و پرورش، پرورش دهنده نسل سازنده تمدن نوین اسلامی است

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان بر ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با هدف نسلی برای ساخت تمدن نوین اسلامی، تنظیم و تدوین شده و در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، پرورش دهنده نسل سازنده تمدن نوین اسلامی است

علی موحدی در آیین قرائت زیارت عاشورا در حرم شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر و به مناسبت شروع هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی با اشاره به فرمایش شهید رجایی که مربیان امور تربیتی را سربازان انقلاب را مدارس می‌دانست، اظهار کرد: در دوران دانش‌آموزی افتخار داشتیم که از برکات تربیتی و معنوی شهید عبدالرضا حکیمی یکی از ۱۴ شهید امور تربیتی استان بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه " تربیت، همیشه و همه جا" شعار هفته تربیت اسلامی است، خاطرنشان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین، همه معلمان در مدارس به عنوان مربی، نقش تربیتی و فرهنگی دارند.

موحدی تصریح کرد: اگر معلم مثل شهید حکیمی‌، مربی محبوب در تراز انقلاب اسلامی باشد، می‌تواند بر روی دانش‌آموز تاثیرات تربیتی بگذارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه همه معلمان دارای نقش تربیتی هستند، اما برای راهبری فعالیت‌های موثر فرهنگی در مدارس نیاز به مربی تربیتی داریم به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش در دولت مردمی سبزدهم با موافقت مقام معظم رهبری، به دنبال استخدام مربی امور تربیتی است.

موحدی یادآور شد: طرح دانش‌آموز، مدرسه، خانواده و معلم تراز انقلاب اسلامی در استان به عنوان پیوست عملی سند تحول به عنوان استان پیشرو در کشور در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: اعزام بیش از ۷ هزار دانش‌اموزان به سفر راهیان نور و شرکت ۵ هزار دانش‌آموز در اعتکاف رجبیه، از فعالیت‌های عمیق تربیتی در آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار