وابستگی، می تواند سرنوشت هر کشوری را به خطر بیاندازد

اردبیل(پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: هر کشوری که استقلال خود را در قبال وابستگی به غرب از دست بدهد ، سرنوشت خود را به خطر انداخته است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
وابستگی، می تواند سرنوشت هر کشوری را به خطر بیاندازد

رضا قاسمیان ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در همایش هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی که درسالن اجتماعات کانون فرهنگی ،تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل برگزار شد، طی سخنانی با اشاره موقعیت کنونی کشور در دنیا اظهار کرد: اکنون در پیچ حساسی از تاریخ در حال گذر هستیم و بدون شک با فقه سیاسی شیعه که پویا و استنباط عقلی دارد به آسانی از این پیچ گذر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که سرنوشت کشورها با وابستگی به قدرت های غربی بدون شک به خظر می افتد و ایران با علم بر این موضوع و با استقلال همه جانبه تحولی بس شگرف در دنیا ایجاد کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه در دنیای امروز ایران دیگر تاثیر پذیر نیست بلکه در منطقه تاثیرگذار می باشد، افزود: امروز برخلاف گذشته ۸۰ درصد از نیازهای کشور در داخل تولید می شود.

به گفته قاسمیان ایران کشوری است که در تمام زمینه ها از جمله اقتصاد، سیاست ،منابع انسانی، انرژی و ... به هیچ کشوری محتاج نیست و این یعنی استقلال و عزت مردمی که برای بدست آوردنش هزینه داده اند.

وی گفت: به خاطر همین استقلال ، ایران اسلامی از بدو پیروزی با چالش های زیادی مواجه شده است که آن را دشمنان برای توقف پیشرفیت های این ملت بوجود آورده اند، غافل از اینکه چالش ها همیشه باعث افزایش قدرت کشورمان شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: امروز یک جریان فکری غلط که همانا مطالبه گری از مسئولان است در جامعه توسط دشمن براه انداخته شده است در صورتیکه بخش عظیمی از امورات بر عهده مردم است.

وی تصریح کرد: اگر مردم، نقش اجتماعی خود را به خوبی انجام دهند بدون شک بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار