کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد:

مسابقات قرآن امسال با استقبال بالای دانش‌آموزان مواجه شد

مشهد (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز ناحیه دو مشهد مقدس گفت مسابقات قرآن، عترت و نماز امسال با استقبال و آمادگی بسیار دانش‌آموزان صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن امسال با استقبال بالای دانش‌آموزان مواجه شد

عباس مهاجرانی، کارشناس قرآن، عترت و نماز ناحیه دو مشهد مقدس گفت: حضور دانش آموزان بعد از کرونا در مسابقات قرآن با استقبال مواجه شد، به طوری که کرونا تاثیری در روند یادگیری دانش آموزان نداشته است.

وی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار شد که با استقبال گسترده مواجه شدیم که ۶۰۰ نفر از دانش آموزان دختر در دوره متوسطه اول و دوم و ۲۵۰ نفر از دانش آموز پسر در مقطع متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: امسال جلساتی توجیهی قبل از مسابقه با استقبال بیشتر از ۹۰ درصد دانش آموزان شرکت کننده برگزار شد و در این جلسات دانش آموزان با محتوای خواسته شده و فرم داوری و نحوه صحیح برگزاری مسابقات مطالب مفیدی دریافت کردند و داوران خود در این جلسات به عنوان استاد دانش آموزان حضور پیدا کرده و برای آنان نحوه هر چه صحیح تر برگزاری مسابقات را شرح دادند و الان ثمره آن را می بینیم که دانش آموزان با قدرت بیان و روحی خوبی در مسابقات شرکت می کنند.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: نکته مثبت نسبت به سال های قبل این است که مدیریت و برنامه ریزی بهتری انجام شد و دانش آموزان با توجه به جلسات توجیهی با تمام توان آمدند و شوق و نشاط آنها امسال بسیار قابل توجه بود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا ابزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار