در حاشیه نشست مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس منطقه ۴ عنوان شد:

پیشرفت های دانش آموزان در مسائل اعتقادی مرهون زحمات مربیان و معاونین پرورشی مدارس است

تهران (پانا) – مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه تربیت دینی و اسلامی باید سرلوحه کار و زندگی همگان قرار گیرد و استمرار و بقای هر جامعه مستلزم انتقال مجموعه باورها و ارزش ‏ها به نسل ‏های جدید است ؛ نقش مربیان و معاونین پرورشی را در هدایت آینده سازان این مرز و بوم اساسی و مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت های دانش آموزان در مسائل اعتقادی مرهون زحمات مربیان و معاونین پرورشی مدارس است

هم زمان با آغاز هفته امور تربیتی، نشست معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس باحضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه۴، سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی همزمان با هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در سالن اجتماعات فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن بیان ارزش و مقام معاونین و مربیان پرورشی زحمات این همکاران را ارج نهاد و پیشرفت های دانش آموزان در مسائل دینی، اعتقادی و قرآنی را مرهون زحمات همکاران حوزه پرورشی دانست و گفت: در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، نهاد«امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به شکل گیری کرد و بر همین اساس شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۹ شمسی اقدام به تاسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس کردند تا دانش آموزان را به ارزش های اسلامی ترغیب کنند.

وی با اشاره به اینکه تربیت دینی و اسلامی باید سرلوحه کار و زندگی همگان قرار گیرد، افزود: نوجوانان و جوانان، نقش مهم و تعیین کننده‏ای در ساختن جامعه فردا دارند. استمرار و بقای هر جامعه نیز مستلزم انتقال مجموعه باورها، ارزش‏ ها، رفتارها، گرایش‏ها، دانش ‏ها و مهارت‏ ها به نسل‏ های جدید به وسیله آموزش و پرورش است بر این اساس نقش مربیان و معاونین پرورشی در هدایت این آینده سازان مرزو بوم نقشی اساسی و مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار