معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

یکی از اهداف کارگاه‌های سوادآموزی، پیشرفت در زمینه‌های آموزشی و کیفیت‌بخشی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت یکی از اهداف کارگاه‌های سوادآموزی، پیشرفت در زمینه‌های آموزشی و کیفیت‌بخشی آن است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف کارگاه‌های سوادآموزی، پیشرفت در زمینه‌های آموزشی و کیفیت‌بخشی است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، از برگزاری دوره توانمندسازی آموزش‌دهندگان در زمینه روش تدریس مفاهیم ریاضی، فارسی و قرآن دوره های سوادآموزی در ایام شعبانیه خبر داد.

وی اضافه کرد: با بیان اینکه در راستای برنامه های سازمان نهضت سوادآموزی و تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار در سند تحول بنیادین و به منظور توانمندسازی آموزش دهندگان به صورت فصلی جلساتی با موضوعات مختلف در سال جاری برنامه‌ریزی و اجرا شده است و در این ماه دوره روش تدریس مفاهیم کتب ریاضی، فارسی و قرآن دوره های سوادآموزی را در ۳هفته قبل از عیدبرنامه ریزی کرده ایم.

عسگرپور، هدف از برگزاری این کارگاه ها را پیشرفت در زمینه های آموزشی و کیفیت بخشی دانست و اظهار کرد: فعالیت های آموزشی با توجه به گستردگی، اهمیت و پیچیدگی حاکم بر آن وابسته به انجام فعالیت هایی است که به صورت دقیق و منظم و در پرتو یافته های علمی و پژوهشی تدارک دیده شده باشند.

معاون سوادآموزی استان اذعان کرد: در سال جاری با استفاده از ظرفیت گروه های آموزشی، 3 نفر از زبده ترین معلمان برای گذراندن دوره به سازمان معرفی شدند که پس از گذراندن دوره کشوری مسئولیت آموزش را عهده دار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار