اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی استان همدان به مشهد مقدس

همدان (پانا) - ۸۴ دانش‌آموز دختر متوسطه اول استان همدان که تاکنون به زیارت امام رضا (علیه السلام) مشرف نشده‌اند، صبح روز سه شنبه مورخ ۹ اسفند ۱۴۰۱ به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی استان همدان به مشهد مقدس

میلاد مرادی، مدیر سازمان دانش آموزی استان همدان عنوان کرد: این دانش آموزان از مدارس مختلف استان همدان با اولویت مناطق محروم و مناطق مستضعف نشین انتخاب شدند که توسط سازمان دانش آموزی استان همدان به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و در اردوگاه ثامن الحجج (علیه السلام) حضور داشته و علاوه بر برنامه های زیارتی، برنامه های تفریحی و تربیتی نیز برای این دانش آموزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: اعزام دانش آموزان زائر اولی توسط سازمان دانش آموزی استان همدان؛ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، کمیته امام خمینی (ره) استان همدان و خیرین انجام می شود و در قبال اعزام این دانش آموزان هزینه ای از خود زائران دریافت نمی شود.

مرادی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه تقویت و فعال سازی سفرهای تربیتی دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی استان همدان است، این سازمان در نظر دارد در سال ۱۴۰۲ نیز در زمینه اعزام دانش آموزان زائر اولی اقدام کند که برنامه اعزام دانش آموزان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار