معرفی نفرات برگزیده جشنواره قرآن، عترت و نماز در شهرستان رامشیر

اهواز(پانا) - هجدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب یک استان خوزستان و به میزبانی شهرستان رامشیر، پس از چهار روز رقابت در دو بخش پسران و دختران و اعلام برترین ها به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی نفرات برگزیده جشنواره قرآن، عترت و نماز در شهرستان رامشیر

در بخش پسران این رقابت ها شهرستان شادگان با هشت مقام اول، شش مقام دوم و سه مقام سوم در جایگاه اول قرار گرفت. شهرستان بندر ماهشهر با پنج مقام اول و چهار مقام دوم رتبه دوم را به خود اختصاص داد. شهرستان امیدیه با چهار مقام اول، یک مقام دوم و دو مقام سوم در جایگاه سوم ایستاد. شهرستان بهبهان با دو مقام اول، سه مقام دوم، دو مقام سوم و یک مقام برگزیده به مقام چهارم دست یافت. شهرستان آبادان با دو مقام اول، دو مقام دوم و سه مقام سوم و یک مقام برگزیده پس از بهبهان در جایگاه پنجم قرار گرفت. شهرستان رامهرمز با یک مقام اول، چهار مقام دوم و دو مقام سوم به رتبه ششم این مسابقات رضایت داد. شهرستان های رامشیر و بندر امام خمینی با یک مقام اول، دو مقام دوم و دو مقام سوم مشترکا رتبه هفتم رقابت ها را از آن خود کردند. شهرستان اروندکنار با تک مقام دومی خود هشتمین جایگاه را تصاحب کرد. شهرستان خرمشهر با سه مقام سوم به رتبه نهم تن داد. شهرستان های هندیجان و آغاجاری با یک مقام سوم مشترکا دهم شدند. شهرستان زیدون بدون مقام به کار خود پایان داد و در انتهای جدول رقابت ها ایستاد.

اما در بخش دختران رقابت به گونه ای دیگر رقم خورد؛ در این رقابت ها شهرستان شادگان با شش مقام اول، دو مقام دوم و یک مقام سوم در جایگاه اول قرار گرفت. شهرستان خرمشهر با سه مقام اول و پنج مقام دوم و چهار مقام سوم رتبه دوم را به خود اختصاص داد. شهرستان آبادان با سه مقام اول دو مقام دوم و پنج مقام سوم و سه عنوان برگزیده در جایگاه سوم ایستاد. شهرستان بهبهان با سه مقام اول دو مقام دوم و دو مقام سوم به مقام چهارم دست یافت. شهرستان رامشیر با دو مقام اول هفت مقام دوم یک مقام سوم پس از بهبهان در جایگاه پنجم قرار گرفت. شهرستان رامهرمز با دو مقام اول دو مقام دوم و یک مقام سوم به رتبه ششم این مسابقات رضایت داد. شهرستان امیدیه با دو مقام اول و دو مقام سوم به رتبه هفتم تن داد. شهرستان بندر ماهشهر با یک مقام اول و سه مقام سوم رتبه هشتم رقابت ها را از آن خود کرد. شهرستان امام خمینی با یک مقام دوم و دو مقام سوم خود نهمین جایگاه را تصاحب کرد. شهرستان های هندیجان، آغاجاری، اروندکنار و زیدون بدون مقام به کار خود پایان دادند و در انتهای جدول رقابت ها قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار