مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن:

جلسه هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان با رویکرد آموزشی توجیهی برگزار شد/ فیلم

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن گفت در جلسه هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان با رویکرد آموزشی توجیهی بود، خیلی از موارد را نیاز بود مدیران نسبت به آن آگاهی پیدا کنند ، مسائلی از قبیل امور اداری ، تخلفات اداری ، ارزیابی عملکرد و تعاون و مطالب به روز راجع به رتبه بندی معلمان که در مورد آن ها بحث و تبادل نظر شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان با رویکرد آموزشی توجیهی برگزار شد/ فیلم

محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن در گفت وگو با پانا گفت:«جلسه هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان با رویکرد آموزش توجیهی برگزار شد، خیلی از مواردی که نیاز بود مدیران نسبت به آن آگاهی پیدا کنند، مسائلی از قبیل امور اداری، تخلفات اداری، ارزیابی عملکرد و تعاون برای حاضران بیان شد. همچنین مطالب به روز در خصوص رتبه بندی معلمان عنوان شد که نیاز بود همکاران توجیه شوند و وقتی به مناطق بازگشتند در شورای اداری و شورای دبیران به اطلاع بقیه برسانند.

علیرضا ضامنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میمه نیز تاکید کرد: «با توجه به این که در هفته امور تربیتی هستیم برنامه هایی با همین رویکرد در منطقه میمه برگزار می شود. مسابقات قرآن، مسابقات فرهنگی هنری، مسابقات ورزشی و همچنین تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران را خواهیم داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار