فاطمه فانی*

میلاد امام حسین(ع)، سفره احسان الهی

سالروز میلاد سیدالشهدا(ع) سفره احسان پربرکتی است که همه عاشقان از آن بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
میلاد امام حسین(ع)، سفره احسان الهی

سلام اربابم، سلام بر تو که از وقتی زاده شدم، عشقت در وجودم می جوشد. سحرهایم را با سلام بر تو و فرزندانت آغاز می کنم و وقتی آب می‌نوشتم بر تو سلام می‌دهم و تمام وجودم سرشار از آرامش و طراوت می‌شود.

تویی که امیر دلها هستی و آفتاب جمال تو سرآغاز همه جانبخشی ها است.خاک تو آبروی سجده من است و آب با تولد تو در فرهنگ لغات دلم هم خانواده ی حسین شد.
حضرت جانان من ،سفره احسانت پر برکت ترین سفره است و همه عاشقانت از این سفره بهره مند می‌شوند. قسم به لحظه ای که پیامبر گلوی سپیدت را بوسه زد و تو متولد شدی و تبسم را به اهل بیت هدیه کردی.تو آمدی و گیتی ز رخت خندان شد.
جان جهانم تو هستی که سرور آزادگان و ثارالله هستی .کاش روزی،من گدا هم کنج شش گوشه بنشینم و از شوق فراوان دیدگانم تار شود.
دستانم را به شبکه های ضریحت متصل کنم و این اتصال هیچ گاه قطع نشود، حسین جانم تو یک برادر داشتی و حضرت یوسف یازده برادر، اما برادری با وفاداری است.
عباس تو،پهلوان،کوه رشادت و جوانمردی و یل ام البنین است.اوست که همه ی سائلان به او توسل می‌کنند کسی از در او دست خالی بر نمی گردد.

حضرت اباالفضل برادری بود که هم رکاب ولایت تو ماند و شیر شهامت شد.
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین، اکشف کربی بحق اخیک الحسین
در تقویم از سالروز میلاد سیدالشهدا و علمدار کربلا، به عنوان روز پاسدار و جانباز یاد می‌شود. شما هستید که شفیع قیامت هستید و تمام محبانتان در غوغای محشر تنها دادرس آنها شما هستید.
ما تشنه عشقیم و شنیدیم که گفتند /رفع عطش عشق فقط نام حسین است. السلام علی الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین علیه السلام
میلاد بی نظیر و با کرامت سرور و سالار شهیدان بر شیعیان و حضرت مهدی (عج) فرخنده باد!

*دانش آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار