خبرنگار پانا مقام اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های سیستان و بلوچستان را کسب کرد

زاهدان (پانا) - حسنیه ارباب افضلی خبرنگار سابق خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان در هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان موفق به کسب مقام اول در بخش گزارش شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار پانا مقام اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های سیستان و بلوچستان را کسب کرد

جشنواره مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سیستان و بلوچستان در شهریورماه سال جاری با ۱۲ موضوع، ۱۱ بخش اصلی و یک بخش ویژه آغاز به کار کرد و امروز با برگزیده شدن ۲۴ اثر به کار خود پایان داد.

مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن سینما هلال زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۹۷ اثر توسط ۵۹ شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیشترین اثر با تعداد ۶۸ اثر به بخش گزارش اختصاص یافت.

محمدهادی طهرانی مقدم افزود: داوری این جشنواره را چهار داور ملی از اساتید ملی و برجسته کشور، اساتید دانشکده خبر، مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اساتید برجسته حوزه علوم ارتباطات و روزنامه نگاری، بر عهده داشتند که در این جشنواره ۶ مقام اول، ۷ مقام دوم و ۱۰ مقام سوم و یک مقام برتر در حوزه بخش ویژه این جشنواره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: هئیت داوران در بخش خبر، مصاحبه و طنز اثری را شایسته مقام اول و دوم ندید و سه مقام سوم در بخش مصاحبه انتخاب شدند.

گفتنی است حسنیه ارباب افضلی از خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان برای اثر «روایتی از یک درآمد غیرقانونی اما رایج» مقام اول بخش گزارش خبری، تحلیلی و توصیفی را بدست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار