با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان؛

از یادمان معلم شهید جواد نوروزی در روستای حیط شهرستان راسک رونمایی شد

راسک (پانا) - یادمان معلم شهید «جواد نوروزی» در محل شهادت وی در روستای حیط از توابع شهرستان راسک طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، خانواده شهید نوروزی، امام جمعه شهرستان راسک و جمعی از مردم و مسئولان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
از یادمان معلم شهید جواد نوروزی در روستای حیط شهرستان راسک رونمایی شد

مدیرکل آموزش وپرورش در مراسم یادبودی که در مدرسه «شهید جواد نوروزی» برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: بنا بر فرمایش قرآن کریم شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دارند.

حسنعلی میرعبدی، شهادت شهیدنوروزی را نشان دهنده مسیر درست انقلاب عنوان کرد و گفت: شاگردان این معلم شهید مدیران متعهد و توانمندی برای خدمت به نظام اسلامی خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین بامری، امام جمعه راسک نیز در این مراسم افزود: رسالت معلمان، همان رسالت پیامبران است و نقش مهمی در مبارزه با جهل و نادانی و تربیت انسان ها بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر همه ما لازم است تا سیره و سلوک شهدا را در زندگی خود عملیاتی کنیم.

پدر شهید جواد نوروزی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان برای ساخت این یادمان اظهار کرد: فرزند من چهار سال در کنار مردم شریف روستای حیط زندگی کرد.

وی عاملان شهادت جواد نوروزی را ایادی استکبار عنوان کرد و گفت: منافقان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به شهادت این معلم دست زدند.

وی خاطرنشان کرد: برای بنده مایه مباهات است که فرزندم در دیار منادی وحدت، مولوی شهید عبدالعزیز ریگی به شهادت رسیده است.

گفتنی است شهید جواد نوروزی پس از استخدام در آموزش و پرورش به مدت ۴ سال در روستای «حیط» آموزگار بود که در ۲۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۳ هنگام رفتن به محل کار به ضرب ۵ گلوله توسط راکبان موتورِ مسلح به سلاح گرم به شهادت رسید.

یادمان معلم شهید جواد نوروزی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در محل شهادت وی در روستای حیط بنا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار