تیم منطقه ۱۴ نایب قهرمان دوره مسابقات ابتدایی بدمینتون دانش‌آموزان شهر تهران شد

تهران (پانا) - مسابقات ابتدایی بدمینتون دانش‌آموزان شهر تهران با کسب مقام نایب قهرمانی تیم آموزش و پرورش منطقه ۱۴ به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم منطقه ۱۴ نایب قهرمان دوره مسابقات ابتدایی بدمینتون دانش‌آموزان شهر تهران شد

در مسابقات بدمینتون دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر تهران، تیم بدمینتون منطقه ۱۴ موفق به کسب مقام دوم تیمی شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور تیم های مختلفی از مناطق شهر تهران، به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۷ برگزار شد، تیم منطقه ۱۴ با گذشت از سد رقبا، در فینال مغلوب تیم منطقه ۳ شد و به مقام دوم این دوره از مسابقات رسید.

تیم آموزش و پرورش منطقه ۳ به مقام قهرمانی رسید و تیم های مناطق ۷ و۵ مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در قسمت انفرادی این رقابت ها در مقطع چهارم و پنجم ابتدایی از بین تمامی بازیکنان، پارسا خطیبی و ظاهر رفیعی از منطقه ۱۴ با غلبه بر تمام حریفان به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند و در مقطع ششم ابتدایی محمد امین کیامنش به مقام سوم این رقابت ها دست پیدا کرد.

در پایان مسابقات، مراسم اهدای مدال و حکم دانش آموزان برتر با حضور رئیس هیئت دانش آموزی، مشاور محترم معاون تربیت بدنی و سلامت و مدیر آموزش وپرورش منطقه ۷ در سالن اندیشه برگزار شد‌.

شایان ذکر است؛ طبیعتا ورزشی که آموزش و پرورش به آن ورود پیدا کرده است، ورزش صرف قهرمانی و پرورش یک سری افراد خاص از بین یک جمع کثیر برای اینکه فقط مدال های برتر در را کسب کنند نیست؛ بلکه موضوع مسابقات و برگزیدن افراد به عنوان قهرمان یک وسیله و ابزار برای همگانی کردن ورزش و وارد عرصه جامعه کردن نقش سلامتی، تندرستی و نشاط و شادابی در عرصه های مختلف اجتماعی که نقطه آغازین آن فرآیند تعلیم و تربیت یا آموزش و پرورش است.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار