وزیر امور اقتصادی و داریی در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد:

انتقاد از جوسازی‌ها در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس خیریه‌ساز کشور

هدف آموزش و پرورش تکمیل مدارس خیریه‌ساز با استفاده از منابع مولدسازی است

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از جوسازی‌های انجام‌شده در مورد لیست پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس خیریه‌ساز کشور در لیست مولدسازی، اظهار کرد وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد از محل عواید حاصل از مولدسازی به تکمیل مدارس خیریه‌ساز کشور کمک کند اما در اقدامی غیراخلاقی این هدف وارونه جلوه داده شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از جوسازی‌ها در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس خیریه‌ساز کشور

سیداحسان خاندوزی در گفت‌وگو با پانا در مورد اخبار مطرح‌شده پیرامون مدارس خیرساز موجود در لیست مولدسازی، اظهار کرد:‌ «این لیست و پروژه‌های آن کاملا مشخص است. وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد از محل عواید حاصل از مولدسازی به تکمیل مدارس خیریه ساز کشور کمک کند. درحالی که چیزی که فضاسازی شده این است که گویا قرار است مدارس خیریه‌ساز واگذار شوند.»

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود:‌ «این وارونه‌سازی 180 درجه با واقعیتی که در مولدسازی مدنظر است تفاوت دارد و مخالف نیتی است که وزیر آموزش و پرورش در استفاده از منابع مولدسازی برای کمک به تکمیل مدارس خیریه‌ساز دارد.»

خاندوزی اظهار کرد:‌ «این شرایط یک بازنمایی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.»

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: «از کسانی که انگیزه‌های خیرخواهانه ندارند که هیچ اما از دیگران این انتظار وجود دارد که اخلاق حرفه‌ای رعایت شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار