سرپرست معاونت پرورشی وفرهنگی استان مازندران

اردو های راهیان نور از مصادیق جهاد تبیین است

ساری (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی استان مازندران به مناطق عملیاتی، اردو های راهیان نور را مصداق بارز جهاد تبیین دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اردو های راهیان نور از مصادیق جهاد تبیین است

علی شمس ناتری در آیین اعزام 160 دانش آموز پسر مازندرانی به اردوهای راهیان نور که در حسینه عاشقان شهرستان ساری برگزار شد، گفت: امروز شما نوجونان و جوانان به عنوان میراث دار شهدای دفاع مقدس به کربلای ایران سفر می کنید که قدم به قدمش با خون شهدا آغشته شده است.

وی ادامه داد : اردوهای راهیان نور از مصادیق جهاد تبیین است و این سفر معنوی برای شما فرصت است فرصتی برای خلوت کردن خود با خدای خود برای خودسازی و انتقال گنجینه عظیم دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان، همچنین فرصت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

شمس ناتری با عنوان اینکه اردوهای راهیان نور دارای کشش و جاذبه است بیان کرد: این ویژگی مرهون خون شهدا است به همین دلیل حضور در مناطق عملیاتی می تواند پر کننده خلاهایی باشد که دشمن برای آنان برنامه ریزی کرده است. یکی از اهداف این سفر آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی استان مازندران در پایان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور کار تربیتی بزرگ و ارزشمندی است که باید ادامه یابد؛ از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت یاری رساندن به دستگاه تعلیم و تربیت در اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار