سپاهان از میزبانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان انصراف داد

تهران (پانا) - باشگاه سپاهان اصفهان در اطلاعیه‌ای انصراف خود را از میزبانی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان از میزبانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان انصراف داد

رویداد بین المللی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان قرار بود پنجم تا هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان و به میزبانی باشگاه سپاهان برگزار شود. قرار بود تیم کشتی فرنگی سپاهان اصفهان و سینا صنعت ایذه به نمایندگی از ایران در این رقابت ها حضور داشته باشند.

اتحادیه جهانی کشتی نیز در تقویم ماه فوریه از برگزاری رقابت های سپاهان کاپ خبر داده بود و حتی فدراسیون کشتی قزاقستان این رقابت ها را یکی از برنامه اعزام فرنگی کاران این کشور تعریف کرده بودند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بدینوسیله به دلیل تداخل این مسابقات با سایر رویدادهای بین المللی کشتی از جمله مسابقات رنکینگ مصر و اولویت دهی تیم های مطرح جهانی به سایر مسابقات، از میزبانی جام باشگاه های جهان در زمان فعلی انصراف می دهد.

در اطلاعیه این باشگاه آمده است: امیدواریم بتوان در زمان دیگری این رویداد مهم را با شرایطی شایسته و در خور نام سپاهان و جایگاه کشتی ایران برگزار کرد.

پیکارهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن برگزار شد و تیم بانک شهر به عنوان قهرمانی رسید. این مسابقات خارج از تقویم رسمی اتحادیه جهانی کشتی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار