رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

۳۷ کلاس درس تا مهر سال آینده در خرمشهر تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس و پروژه‌های در دست ساخت شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۷ کلاس درس تا مهر سال آینده در خرمشهر تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی که به دعوت نماینده محترم مردم شریف خرمشهر در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان سفر کرد، صبح روز شنبه 29 بهمن مصادف با عید مبعث در ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام نقطه صفر مرزی خرمشهر به شهدای گرانقدر ادای احترام کرد و سپس ضمن بازدید از پروژه ساخت مدرسه ایران در این شهرستان بیان کرد: این پروژه با کمک خیّر در دست ساخت است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال است، افزود: با تخصیص به‌موقع اعتبار امید داریم در مهرماه سال آینده این پروژه تکمیل شود.

خان‌محمدی ادامه داد: امروز ظهر در فرمانداری خرمشهر جلسه‌ای برای بررسی وضعیت پروژه‌های مدرسه‌سازی خواهیم داشت و در تهران نیز این موارد پیگیری می‌شود.

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است و امید است تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از دبستان مهدیه در نقطه صفر مرزی خرمشهر، مدرسه شهید باهنر، دبستان دخترانه حمیده کاظمی، دبیرستان پسرانه شهید فهمیده، بازارچه کارآفرینی هنرستان خوارزمی و پروژه ساخت مدرسه ایران بازدید کرد.

در ادامه خان‌محمدی با شرکت در شورای آموزش و پرورش خرمشهر با بیان اینکه یک موضوع چالشی که با آن مواجه هستیم بحث عدم تخصیص اعتبار است، گفت: تلاش زیادی شده تا یک ماهه پایان سال بتوانیم اعتبارات خوبی را با اولویت این مناطق دریافت کنیم و در تلاش هستیم ۳۷ کلاس درس در شهرستان خرمشهر تا مهرماه سال آینده ساخته و تحویل آموزش و پرورش شود.

وی گفت: اگر مجوزهای لازم صادر شود ۱۰۰ درصد مدارس تخریبی این شهرستان را در اولویت قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: در برنامه سه‌ساله پروژه‌های مدارس پیش‌ساخته را انجام می‌دهیم این مدارس در ۲۷ روز تکمیل می‌شوند و در برابر زلزله نیز مقاوم هستند. برای ۲ سال آینده باید برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط فضای آموزشی انجام شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای تجهیز سیستم‌های سرمایشی مدارس و توسعه اماکن ورزشی این منطقه کمک خواهد شد افزود: 5 زمین چمن مصنوعی در مدارس خرمشهر احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار