حضور پرشور نمازگزاران جمعه قم در تشییع پیکر نوجوان شهید «علیرضا بادرام»

قم(پانا)- پیکر مطهر نوجوان شهید «علیرضا بادرام» امروز با حضور پرشور انبوه نمازگزاران جمعه قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) خاکسپاری شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور نمازگزاران جمعه قم در تشییع پیکر نوجوان شهید «علیرضا بادرام»

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «علیرضا بادرام» بعداز ظهر امروز پس از نماز جمعه و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم از مصلای قدس تا چهارراه شهدا برگزار شد.

انبوه جمعیت نمازگزاران جمعه در طول مسیر در حالی که شعارهای انقلابی و حماسی سر می دادند، یاد و خاطره تشییع شهدا در طول سال های دفاع مقدس را گرامی داشتند.

پیکر مطهر شهید پس از رسیدن به چهار راه شهدا، به گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) منتقل و روی دستان مردم ولایتمدار در جوار دیگر همرزمان شهید به خاک سپرده شد؛ پس از اقامه نماز جمعه، وصیتنامه این شهید عزیز نیز از تریبون نماز قرائت شد.

مادر این شهید عزیز می گوید: وقتی رضایت من را گرفت که به جبهه برود، دور حیاط راه می رفت و مرتب این شعر را زمزمه می کرد: «اندک اندک جمع مستان می رسند»

شهید علیرضا بادرام فرزند محمدتقی دهم شهریور سال 1351 در تهران، بدنیا آمد، اصالتا اهل میبد یزد بود و خانواده وی از سال 1365 به بعد در قم ساکن شدند. پدر وی از معتمدین میبد و یزد و از فعالان ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ محسوب می شد.

شهید بادرام دانش آموز مدرسه علوم و معارف میبد بود که با تیپ الغدیر یزد عازم جبهه شد. وی در تاریخ 4 خرداد 67، هنگامی که 16 سال سن داشت در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد و پس از گذشت 34 سال از طریق آزمایش DNA شناسایی و احراز هویت شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار