معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

کانون‌های فرهنگی و هنری، محل کشف استعدادهای دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت کانون‌های فرهنگی و هنری محل تجمع دانش‌آموزان به منظور آموزش هنرهای دستی و تجسمی است که با حضور در این اماکن، دانش‌آموزان به خلاقیت و استعدادهای نهفته خود پی می‌برند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی و هنری، محل کشف استعدادهای دانش‌آموزان است

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کانون ها محل تجمع دانش آموزان به منظور آموزش هنرهای دستی و تجسمی است که با حضور در این اماکن، دانش آموز به خلاقیت و استعدادهای نهفته خود پی می برد.

بروشکی با بیان اینکه کانون های فرهنگی، تربیتی در برقراری مهارت های ارتباطی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان تاثیرگذار هستند، گفت: کانون های فرهنگی تربیتی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های نظام تعلیم و تربیت در کنار مدرسه است.

وی با تاکید بر این موضع که کانون های فرهنگی و تربیتی ظرفیت بسیار مناسبی برای تربیت دانش آموزان دارند، بیان کرد: شایسته است در این هفته از امکانات دیگر سازمان ها و نهادهای مرتبط و همسو با فعالیت های فرهنگی- هنری جهت نشان دادن فعالیت های دانش آموزان در بین آحاد مردم، استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطرنشان کرد: باید با تمام توان در هفته کانون ها با اجرای برنامه های جذاب و با نشاط برای اعضای جوانه ها و انجمن های کانون های فرهنگی و تربیتی و دانش آموزان تلاش شود.

دانش آموز خبرنگار: الناز سرگزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار