4 اسفند؛ زمان برگزاری آزمون جامع مهارت‌آموزان مشمولان ماده 28 و جاماندگان دوره‌های قبل

تهران (پانا) - آزمون جامع پایانی مهارت‌آموزان ویژه افراد مجاز مشمولان ماده 28 (استخدامی1400) و جاماندگان دوره‌های قبل در روز پنج‌شنبه (4 اسفند) به‌صورت حضوری بر اساس حوزه‌های تعیین‌شده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
4 اسفند؛ زمان برگزاری آزمون جامع مهارت‌آموزان مشمولان ماده 28 و جاماندگان دوره‌های قبل

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع مهارت‌آموزان «مشمولان ماده28» (استخدامی1400) و جاماندگان دوره‌های قبل در روز پنج‌شنبه (4 اسفند) خبر داد.

ابراهیمی افزود: به منظور رعایت حال مهارت‌آموزان عزیز حادثه‌دیده در زلزله خوی، پایداری شرایط جوّی در برخی از استان‌ها و کسب آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان، آزمون جامع پایانی مهارت‌آموزان «مشمولان ماده28» (استخدامی1400) و جامانده از دوره‌های قبل در روز پنج‌شنبه 4 اسفندماه برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی تأکید کرد: افرادی مجاز به شرکت در این آزمون خواهند بود که پودمان‌های یک، دو و دوره فرهنگی را با موفقیت گذرانده‌ و نمره قبولی در تمامی دروس آموزشی و حدنصاب کارآموزی و فرهنگی را کسب کرده باشند.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای داوطلبین به آنان توصیه کرد: در فرصت باقی‌مانده، منابع اعلامی بر اساس چهارچوب‌های تعیین‌شده را به خوبی مطالعه و مرور کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار