در مراسم اعزام ۳۶۸ دانش‌آموز خراسان جنوبی به اردوهای راهیان نور عنوان شد

اردوهای راهیان نور، اردویی بصیرت آفرین و هدایتگر

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از اردوهای راهیان نور به عنوان اردوی بصیرت آفرین، هدایتگر، آموزشی و فرهنگی نام برد و تأکید کرد زیارتگاه‌های راهیان نور موزه بزرگ حماسه سازی شیر مردان و شیر زنان این کهن سرزمین سرافراز و نماد پایداری و استواری ملت قهرمان آن برای پاسداری و دفاع از میهن، نظام، ایمان و  آرمان‌های خود است.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور،  اردویی  بصیرت آفرین و هدایتگر

سید علیرضا موسوی نژاد در مراسم اعزام ۱۸۴ دانش آموز دختر استان به اردوهای راهیان نور،از۸سال دفاع مقدس به عنوان ماندگار ترین دوران تاریخ انقلاب یاد کرد و اظهار کرد: دفاع جانانه فرزندان غیور این ملت از مرزهای جغرافیایی،فرهنگی،عقیدتی،اندیشه ای وفکری این سامان نماد مسجل رویارویی تمامی ایمان در برابر تمامی کفر بود.

وی، از اردوهای راهیان نور به عنوان مسیر زنده نگاه داشت فرهنگ ایثار، رشادت و شهادت و تداوم خون شهدای حریم و حرم یاد کرد و افزود: هنوز در میان این ملت سرافراز به ویژه در بین جامعه فرهنگیان مومن، متعهد، فرهیخته و انقلابی، قهرمانان ارزشمندی چون جانبازان و آزادگان سرافراز هستند که نظام تعلیم و تربیت به وجود ایشان به خود می بالد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که هشت سال دفاع مقدس، جنگی تمام عیار نه تنها در عرصه نظامی، بلکه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و عقیدتی علیه ملت مظلوم ولی قهرمان ایران اسلامی بود که نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ و به وسیله شخص جنایتکار دیوانه ای به نام صدام به راه انداخت که زخم خاطره تلخ حضورش،هنوز دراین کشور به چشم می خورد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش با بیان این که تصور تمام شدن جنگ استکبار علیه اسلام، انقلاب و ملت ایران، خیال باطلی است، عنوان کرد: امروز استکبار،درقامت جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی و نظامی به نبرد با ارزش ها، دستاوردها و باورهای مردم مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال جاری ۳۶۸دانش آموز دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور، اعزام می شوند.

به گفته موسوی نژاد،دانش آموزان در این سفر۴روزه،از یادمان های هشت سال انقلاب در شلمچه، دهلاویه،هویزه،خرمشهر و طلائیه بازدید می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار