هواشناسی لرستان:

بارش در لرستان ادامه خواهد داشت

لرستان (پانا) - معاون هواشناسی لرستان با اشاره به تداوم بارش‌های استان گفت موج اصلی این سامانه بارشی فردا صبح از روی منطقه خارج خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بارش در لرستان ادامه خواهد داشت

زینب اکبری در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای لرستان طی ساعات و روزهای آینده اظهار کرد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا پایان شب علاوه بر ابرناکی و گاهی افزایش سرعت باد تا بازه نسبتا شدید برای مناطق شرقی به‌ویژه جنوب شرق استان رگبار باران و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای سایر نقاط استان لرستان در برخی از ساعات بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می‌شود.

معاون هواشناسی لرستان عنوان کرد: این شرایط ناپایدار در مناطق شرقی و جنوب شرقی با مخاطراتی مانند ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد، کولاک برف در محورهای مواصلاتی، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی همراه است.

وی با بیان اینکه موج اصلی این سامانه بارشی فردا صبح از روی منطقه خارج می‌شود، گفت: با توجه به گذر امواج پایانی و رطوبت حاکم بر منطقه تا ساعات بعدازظهر فردا وقوع بارش هایی به‌ صورت پراکنده (در جنوب شرق بصورت رگباری) بسیار محتمل است.

اکبری بیان کرد: انتظار داریم از فردا شب تا اوایل هفته آینده جوی آرام و پایدار را در منطقه شاهد باشیم همچنین از نظر نوسانات به تدریج از امشب شاهد نفوذ هوای سرد به جو منطقه هستیم که برای امشب و به‌ویژه فردا شب کاهش محسوس دماهای کمینه (شبانه) را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: سرمای شبانه تا اوایل هفته آینده بر جو منطقه ماندگار است بنابراین مدیریت مصرف حامل‌های انرژی توصیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار