رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری:

ورزش دانش آموزی، قلب ورزش کشور است

شهرری‌دو(پانا)_ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری، در مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات جام فجر در دبستان امام علی علیه‌السلام ناحیه دو شهرری، ورزش دانش آموزی را قلب ورزش کشور خواند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزش دانش آموزی، قلب ورزش کشور است

حسین یوسف‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری، ضمن تقدیر از بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ناحیه دو شهرری در خصوص پیشگام بودن در برنامه‌های اجرایی گفت: ورزش دانش‌آموزی، مهم‌ترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل ورزش شهرری برای برگزاری و ارتقای سطح کیفی رویدادهای ورزش دانش‌آموزی بسیج شود.


او افزود: کشف استعدادهای برتر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب ‌های اجتماعی مهم‌ترین هدف برگزاری این مسابقات بود، که با همکاری تمامی ادارات به بهترین شکل ممکن انجام شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرری اظهار کرد: شهرری با همه توان و ظرفیت‌های درون سازمانی و با در اختیار داشتن نیروهای اجرایی توانمند، برای میزبانی شایسته مسابقات دانش‌آموزان آماده و مهیا است و امیدواریم میزبان باشکوهی برای مسابقات دانش آموزان باشیم .

در ادامه سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و سردار علی اسدی مسئول بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سخنانی پیرامون ورزش و جایگاه ورزش در بسیج ایراد کردند.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار