دانش‌آموز آموزشگاه فرزانگان (۲) آموزش و پرورش اسلامشهر:

نشست «علم نافع» فرصت خوبی برای بیان نظرات دانش‌آموزان درباره کتب درسی است

اسلامشهر (پانا) - دانش‌آموز آموزشگاه فرزانگان(2) آموزش و پرورش اسلامشهر گفت نشست «علم نافع» فرصت خوبی برای بیان نقطه‌نظرت دانش‌آموزان در رابطه با کتب درسی بود، زیرا هر دانش‌آموز دارای اندیشه و تفکر مخصوص خود است و جمع کردن نظرات و استفاده ار توانایی دانش‌آموزان موجب شکوفایی کشور خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست «علم نافع» فرصت خوبی برای بیان نظرات دانش‌آموزان درباره کتب درسی است

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در جهت توجه به منویات مقام معظم رهبری، نشست «علم نافع» با رویکرد محتوای کتاب‌های درسی و حذف محتوای غیرضروی، با حضور جمعی از دانش‌آموزان و بهره‌مندی از نقطه‌ نظرات آنان برگزار کرد.

محدثه نوروزی، دانش‌آموز آموزشگاه فرزانگان(2) آموزش و پرورش اسلامشهر، که یکی از حاضرین این نشست بود، در رابطه با برگزاری نشست دانش‌آموزی علم نافع، در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «در این جلسه از دانش‌آموزان برتر آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دعوت شد، تا در ارتباط با نقد کتاب‌های درسی نظرات خود را بیان کنند. در این برنامه، دانش‌آموزان با سادگی نظرات خود را در مواردی از جمله، نقد کتب، مطالب کوتاه و تمرین‌های کتاب درسی در حضور مولفان و سردبیران کتاب‌های ریاضی، فارسی، فیزیک، شیمی و... ارائه دادند.»

دانش‌آموز آموزشگاه فرزانگان(2) آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: «حجت‌الاسلام علی لطیفی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی هم ضمن جمع‌بندی نظرات دانش‌آموزان گفت، حتما به نظرات شما آینده‌سازان ایران اسلامی در رابطه با کتب درسی توجه خواهد شد.»

نوروزی تأکید کرد: «نشست علم نافع فرصت خوبی برای بیان ایده‌های دانش‌آموزان در رابطه با کتب درسی بود؛ با توجه به اینکه هر دانش‌آموز دارای اندیشه و تفکر مخصوص خود است، جمع‌آوری نظرات و استفاده ارتوانایی دانش‌آموزان موجب شکوفایی کشور خواهد شد.»

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار