معاون پرورشی دبستان حضرت زهرا(س)۲ رودهن خبر داد:

تجلیل از دانش‌آموزان فعال حوزه نماز در دبستان حضرت زهرا(س)۲ رودهن

رودهن (پانا) - معاون پرورشی دبستان حضرت زهرا(س)۲ رودهن از برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از دانش‌آموزان فعال حوزه نماز در این مدرسه در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ‌ نمازخوانی و ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان فعال حوزه نماز در دبستان حضرت زهرا(س)۲ رودهن

منصوره اکبری در گفت‌وگو با پانا گفت: در دبستان حضرت زهرا(س)۲ از فعالان حوزه نماز تقدیر و تشکر شد؛ این مراسم تقدیر در راستای طرح نور چشم و اجلاسیه نماز بود که در تمامی مدارس از جمله مدرسه ما در اوایل سال انجام و برگزار شده بود؛ در این مراسم از همکاران فرهنگی و دانش‌آموزانی که تا به حال در امر اشاعه، ترویج و برپاداشتن نماز در مدارس و شرکت در آن تلاش فراوانی کرده‌اند، توسط مدیران مدارس تقدیر می‌شود.

وی افزود: اشاعه و فعالیت ‌های مرتبط با نماز در مدارس یک حوزه گسترده معنوی است، که نیازمند اقدامات خلاقانه هنری و فرهنگی است که بسیار اصولی باید برنامه‌ریزی و اجرا شود و مسلما دانش‌آموزانی که در این زمینه بیشتر فعالیت می‌کنند، در نمازها شرکت می‌کنند مورد تقدیر ویژه باید قرار گیرند. چون علاوه بر اینکه باعث تشویق دیگر دانش‌آموزان می‌شود، انگیزه و رغبت در آن دانش‌آموز ایجاد می‌کند تا دچار دلزدگی از انجام این فریضه الهی نشود، دانش‌آموزان بخصوص در مقطع ابتدایی اگر مورد تشویق مناسب و به موقع برای اقدامات مثبت خود قرار بگیرند، بسیار می‌توان به تاثیر و نهادینه‌شدن این اقدام مثبت در شخصیت‌شان، امید داشت.

اکبری در پایان مطرح کرد: ما در دبستان حضرت زهرا(س) ۲ رودهن تلاش می‌کنیم همچنان اقدامات تشویقی و تقدیر از فعالین نماز را در مدرسه ادامه دهیم تا بتوانیم دانش‌آموزان بیشتری را جذب نماز کنیم و به نوعی افراد نمازخوانی بیشتری تربیت کنیم. ما به عنوان بانیان تعلیم و تربیت وظیفه داریم در دانش‌آموزان انگیزه و تکاپوی معنوی و دینی ایجاد کنیم، چرا که ما در مسیر ایجاد یک جامعه متدین و متعهد می‌خواهیم حرکت کنیم تا بتوانیم اهداف والای معنوی و مذهبی را در مدارس و بین دانش‌آموزان محقق کنیم.

دانش آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار