افتتاح اتاق بازی و سرگرمی در دستگردان طبس

بیرجند (پانا) - سومین اتاق بازی و سرگرمی کانون خراسان جنوبی در دستگردان طبس افتتاح شد و بچه‌های دستگردان طبس، با راه‌اندازی اتاق بازی و سرگرمی در پایگاه سیار روستایی کانون پرورش فکری این منطقه، صاحب تازه‌ترین اسباب بازی‌ها و سرگرمی های حوزه کودک و نوجوان شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اتاق بازی و سرگرمی در دستگردان طبس

مدیر کل کانون پرورش فکری استان در مراسم افتتاح این اتاق بازی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق مرزی، آسیب پذیر و کم برخوردار استان، حمایت از قانون جوانی جمعیت و مشارکت خانواده ها در ساعت بازی کودکان و نوجوانان از جمله اهداف این طراح می باشد

طاهره حمیدی اظهار کرد: دسترسی آسان بچه های مناطق کم برخوردار از تازه ترین بازی ها و سرگرمی های حوزه کودک و نوجوان و توسعه خدمات کانون، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط و آموزش غیر مستقیم مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان از دیگراهداف اجرای این طرح است.

مصطفی محمد زاده بخشدار دستگردان هم گفت: راه اندازی اتاق بازی و سرگرمی در منطقه دستگردان اتفاق فرهنگی بسیار ارزشمندی است چراکه کودکان و نوجوانان می توانند علاوه بر خوانش کتاب های تخصصی مناسب سن خودشان، در کنار دوستان و حتی مادران و پدران خود بازی کنند و اوقات فراغت آنان به نحو مطلوب با پرورش خلاقیت و آموزش همراه خواهد شد.

گفتنی است اعتبار هزینه شده در راه اندازی اتاق بازی و سرگرمی دستگردان بیش از 500 میلیون ریال است . به علاوه همزمان با دهه مبارک فجر 1401، دو اتاق بازی و سرگرمی در دو شهرستان مرزی زیرکوه و درمیان هم مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار