در گفت‌وگو با پانا:

محمد کشاورز: مقابل مس سونگون گل‌های بچه‌گانه خوردیم و باختیم

گیتی پسند جایی ضربه خورد که فکرش را نمی‌کرد/مس شایسته قهرمانی بود

تهران (پانا) - سرمربی گیتی پسند اصفهان معتقد است این تیم از لحاظ فنی سزاوار شکست مقابل مس سونگون نبود و گل های بچگانه و اشتباهات خودشان باعث باخت شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد کشاورز: مقابل مس سونگون گل‌های بچه‌گانه خوردیم و باختیم

مجتبی سیدی / محمد کشاورز در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست سنگین گیتی پسند مقابل مس سونگون گفت: «قبل از اینکه حرفی در مورد بازی بزنم، باید به تیم مس سونگون برای قهرمانی‌شان تبریک بگویم. آن‌ها در طول فصل کمتر از ما اشتباه کردند و با شایستگی قهرمان شدند. اما در کل این بازی ما سرتر از حریف بودیم. کل بازی به‌خصوص نیمه دوم کاملاً در اختیار تیم ما بود و زمان زیادی هم پاور پلی بازی کردیم تا شاید جبران کنیم. یادم نمی‌آید در نیمه دوم تیم حریف توانسته باشد، ۳، ۴ پاس متوالی به هم داده باشد. آن‌ها را تحت‌فشار قراردادیم. موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم.»

وی افزود: «متأسفانه تیم ما روی ضربات ایستگاهی غفلت کرد. باید یاد بگیریم که مقابل یک تیم مدعی و رقیب نباید چنین اشتباهاتی کنیم. گل‌های بچگانه‌ای خوردیم. اشتباهات ما باید خیلی کمتر می‌بود. اما تیم مس خیلی خوب از فرصت‌ها استفاده کرد و خیلی خوب هم دفاع کرد. علیرضا صمیمی روزدرخشانش بود و فرصت‌های زیادی را از ما گرفت‌. به‌هرحال یک روز توپ‌های ما گل نمی‌رود و درنهایت برخلاف جریان بازی به حریف باختیم.»

سرمربی گیتی پسند تصریح کرد: «تمام بازی‌هایی که با تیم‌های بالای جدول داشتیم، خوب بودیم. همین مس را در بازی رفت بردیم و بازی برگشت هم مستحق باخت نبودیم. جاهایی تیم ما ضربه خورد که اصلاً فکرش را نمی‌کردیم. مقابل تیم‌هایی بازی را دادیم که نباید. حتی در بعضی بازی‌ها که مساوی دادیم یا باختیم، مستحق برد بودیم اما خیلی راحت فرصت سوزی کردیم. بعضی بازی‌ها بالای ۲۵ موقعیت داشتیم که هر چه زدیم به دربسته خورد. ازلحاظ گلزنی مشکلی نداشتیم اما بعضی روزها هرچه بزنی، گل نمی‌شود.»

محمد کشاورز گفت: «هدف ما قهرمانی بود. هیچ‌وقت گیتی پسند از قهرمانی جدا نمی‌شود. سال قبل با اختلاف خیلی خوبی قهرمانی را گرفتیم و امسال تلاش خود را کردیم اما تیم حریف بهتر کارکرد و قهرمان شد. لیگ ما جزو لیگ‌های مطرح و بزرگ دنیاست. لیگ سخت و دشواری است. اکثر بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها بازیکنان جوان و بااستعداد داشتند و امیدوارم پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.»

وی با اشاره به عملکرد اصغر حسن‌زاده تأکید کرد: «علی‌اصغر واقعا برای تیم ما زحمت زیادی کشیده و جزو بهترین‌ها بود. امسال بیشتر به پاسوری رو آورده بود و دنبال آقای گلی نبود. هیچ‌کدام از پنالتی‌های تیم را نزد. به بچه‌ها و جوان‌ترها کمک کرد تا تیم نتیجه بگیرد. خیلی از او ممنون و راضی‌ام.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار