یک‌ پنجم دانش‌آموزان استان بوشهر در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

بوشهر (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت حدود یک پنجم دانش‌آموزان استان بوشهر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
یک‌ پنجم دانش‌آموزان استان بوشهر در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

محمدمهدی ملاکی در نشست با مدیران دبیرستان‌های غیردولتی دوره دوم متوسطه نظری به نرخ افزایش دانش آموزان مدارس غیردولتی استان نسبت به سال گذشته اشاره کرده و اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۳۵ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل بودند که در سال جاری این آمار به ۴۲ هزار و ۵۷ دانش آموز رسیده است.

وی با بیان اینکه طبق هدف‌گذاری سازمانی نرخ افزایش دانش آموزان مدارس غیردولتی نسبت به سال گذشته پنج درصد تعیین شده بود، گفت: استان بوشهر با رشد ۱۷ درصدی تعداد دانش‌آموز، رشد قابل ملاحظه‌ای در آمار جذب دانش آموز در مدارس غیردولتی داشته است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: دوره تحصیلی ابتدایی با رشد ۹ درصدی نسبت به سال گذشته بیشترین درصد نرخ رشد دانش آموز در بین دوره‌های تحصیلی را دارد.

ملاکی توجه این سازمان به هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش را بیش از پیش دانست و یادآور شد: با همکاری مؤسسان خوش‌فکر استان، تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ دانش آموز در هنرستان‌های غیردولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک پنجم دانش آموزان استان بوشهر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و همسان با دانش آموز محصل در مدارس دولتی مقایسه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار