مشاور دبیرستان فرزانگان(۲) آمورش و پرورش اسلامشهر:

رکن اساسی موفقیت در مراحل مختلف تحصیل دانش‌آموز تلاش و پشتکار وی است

اسلامشهر(پانا)-مشاور دبیرستان فرزانگان(2) آمورش و پرورش اسلامشهرگفت والدینی شاهد موفقیت فرزندان خود هستند که همراهی درست با دانش‌آموز داشته باشند، لیکن در مجموع رکن اساسی موفقیت در مراحل مختلف تحصیل دانش‌آموز تلاش و پشتکار وی است.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رکن اساسی موفقیت در مراحل مختلف تحصیل دانش‌آموز تلاش و پشتکار وی است

الهه عمویی، مشاور دبیرستان فرزانگان(2) آموزش و پرورش اسلامشهر درجلسه هم‌اندیشی با اولیاء دانش‌آموزان در سخنانی بیان کرد: موفقیت علمی و تحصیلی دانش‌آموزان با استعداد مدارس سمپاد، همواره با برنامه‌ریزی اصولی و آگاهانه جهت شکوفایی توانمندی دانش‌آموزان ضروری است و این برنامه‌ریزی می‌بایست تمام ابعاد فکری دانش‌آموزان را شامل شود، لذا نیازمند همدلی و همکاری عوامل موثر در مسیر پیشرفت و شکوفایی دانش‌آموزان از جمله والدین است.

وی در ادامه بیان کرد: خانواده اولین نهادی است که کودک در آن آموزش می‌بیند. نوع رفتار والدین با فرزندان در مواجه با سختی‌ها در شکل‌گیری رفتار فرزندان بسیار تاثیرگذار است و والدینی شاهد موفقیت فرزندان خود هستند که همراهی درست با دانش‌آموز داشته باشند، لیکن در مجموع رکن اساسی موفقیت در مراحل مختلف تحصیل دانش‌آموز و تلاش و پشتکار وی است.

عمویی تصریح کرد: چالش‌های عمده دانش‌آموزان در محل تحصیل و خانه شامل دغدغه‌هایی است، که از جمله نوع برخورد مقایسه‌ای با سرزنش‌های اولیاء در منزل به دانش‌آموز آسیب می‌زند.

مشاور دبیرستان فرزانگان(2) آمورش و پرورش اسلامشهر ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه، تلاش درجهت بررسی حلقه‌های اتصال عناصر مطرح شده درآرامش ذهنی، راهکارهای مناسب جهت کنترل شرایط رفتاری دانش‌آموزان در منزل و در مواقع بحرانی و نیز نحوه صحیح همراهی اولیاء با برنامه‌ریزی در راستای برطرف کردن چالش‌های فکری دانش‌آموزان بود.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه نوروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار