با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال در جشنواره‌ها و پویش‌های سازمان دانش‌آموزی برگزار شد

زاهدان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، مراسم تجلیل از نفرات برتر و برگزیدگان پویش‌ها و جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال در جشنواره‌ها و پویش‌های سازمان دانش‌آموزی برگزار شد

حسنعلی میر عبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان فعال و رتبه های برتر پویش های دانش آموزی منم پاسدار امنیت و مسابقات وبلاگ نویسی استان ضمن تبریک دهه فجر و حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن به پانا گفت: از سیستان و بلوچستان همواره در فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان تنگه احد و گنج پنهان یاد شده است، یکی از مهمترین ظرفیت های موجود سیستان وبلوچستان وجود نیروی انسانی در این استان پهناور است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت و جایگاه تعلیم و تعلم گفت: دانش‌آموزان در کشور ما می‌آموزند که استعداد و توان خود را برای ارزش‌های والای ملی یعنی ارزش‌های اسلامی و انقلابی شکوفا کنند و به‌کار گیرند و وظیفه مسئولین امر، کشف، هدایت و استمرار این استعدادها تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان حیات طیبه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان همواره دارای استعدادهای بی نظیری در حوزه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی و... بوده است، به گونه ای که در سال تحصیلی گذشته ۶۱ مدال و عنوان قطبی به همراه ۳۱ عنوان در رشته کشوری مختلف توسط دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی کسب شده است.

حسنعلی میرعبدی با اشاره به اهمیت و جایگاه مدرسه گفت: جامعه سالم در مدرسه سالم شکل می گیرد و دانش آموزان با کسب مهارت های لازم مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می توانند افردای موثر و خلاق در آینده میهن اسلامی‌مان باشند.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسینی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار