رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

حضور دانش‌آموزان دهه نودی در راهپیمایی 22 بهمن، پیام آور ایستادگی ملت ایران است

شیراز (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی فارس با اشاره به حضور چشمگیر دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آنان به عنوان رویش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود بی شک راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها رقم خورد پیام‌آور این مسئله است که این عزیزان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان دهه نودی در راهپیمایی 22 بهمن، پیام آور ایستادگی ملت ایران است

این مراسم با حضور آحاد مردم، دانش آموزان و خصوصا دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و مسئولان سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار شد.

مرتضی کریمی در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با پانا در مورد فعالیت سازمان دانش آموزی در طول این مراسم بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی استان فارس در مناطق 59 گانه آموزش و پرورش غرفه‌های فرهنگی-تربیتی در رابطه با تربیت اجتماعی شامل؛ اجرای نمایش عروسکی، تئاتر خیابانی و سرودهای اختصاصی دهه فجر تولید شده در سازمان دانش‌آموزی استان فارس را در حواشی برنامه راهپیمایی بر پا کرده است که الحمدلله حضور دانش‌آموزان گستره و چشمگیر بود و جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه شهرک گلستان شیراز نیز در ادامه این گفت‌وگو با تبریک 22 بهمن اظهار کرد: افتخار ما این است که دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و نسل امروز ما هوشمند و فهمیده در همه صحنه‌های انقلابی، ملی، اجتماعی و مذهبی حضوری گسترده دارند و تشخیص آن‌ها در کنار توانمندیشان به تشخیص صیحیح آن‌ها نسبت به اتفاقات در دنیا و درخشش‌هایی که جمهوری اسلامی دارد کاملا محسوس و ملموس است.

حجت‌الاسلام محسن روحانی، ادامه داد: مردم در همه صحنه‌ها و در حمایت از کشور و نظام و انقلاب فعال‌ هستند و ما به وجود همه آنها افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام موسوی، مدیرکل دادگستری استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: دشمن باید بداند ملت ما ملتی بیدار است و اگر تاکنون توطئه و توهمی داشتند بدانند که ملت ایران روز به روز آگاه تر می‌شود و نقشه‌های شوم آنان با شرکت آحاد مردم در این راهپیمایی نقش بر آب است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز گفت: ما برای خدمت به مردم، امنیت کشور و دل خودمان آمده‌ایم چرا که انقلاب متعلق به همه ماست و حضور ما مشتی محکم بر دهان دشمن است.

رهام بخش حبیبی افرود: دشمن ببیند و بداند که مردم ایران این مردمی هستند که اکنون در صحنه‌اند.

مجید تراب پور زندانی سیاسی قبل از انقلاب نیز در پیامی به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها اظهار کرد: فرزندان انقلاب باید راه را گم نکنند و پیرو رهبر معظم انقلاب باشند زیرا ایشان یک شاخص برای رفتن ما به جلو به سمت سر بلندی و عزت می‌باشند.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و سرود 1357 نفری توسط دانش‌آموزان پیشتاز ناحیه 4 شیراز اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار