روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا از راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

حضور چشمگیر مردم نشانگر وحدت و اقتدار ملت ایران است

تهران (پانا) -‌ مردم شریف ایران با حضور پرشورشان در یوم الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر وحدت، همدلی و عزم راسخ خود را به رخ جهانیان کشیدند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور چشمگیر مردم نشانگر وحدت و اقتدار ملت ایران است

در ۲۲ بهمن امسال مردم با آمدنشان به جهانیان ثابت کردند که حتی اگر از آسمان سنگ هم ببارد باز هم ملت شریف ایران هیچگاه پشت کشور را خالی نمی‌کنند، آنان به همه چشم های دنیا نشان دادند که ما ایرانی‌ها پشت به پشت هم بر همه سختی ها غلبه می کنیم و همانطور که تا به امروز در مقابل قدرت های استکباری ایستادگی کرده ایم، بازهم دست در دست هم، کشور را می سازیم و حاضر نیستیم حتی مشتی از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

در میان راهپیمایان رهگذری با موهای گندمی در مصاحبه با پانا بیان کرد: «به راهپیمایی می آییم چون وظیفه شرعی اخلاقی و سیاسی و ملیمان هست، به این وسیله می توانیم به اجانب بفهمانیم که ما با وجود همه تحریم ها تسلیم نمی شویم و پیرو بیانات رهبری هستیم.»

یک خانواده با دو کودک خردسال در پاسخ به آنکه آمدن به راهپیمایی با دو بچه کار سختی است ولی چرا مشارکت داشتید پاسخ داد: «برای اینکه به کودکانمون از همین سن عشق به وطن، ارزش های کشورمان و جمهوری اسلامی رو یاد دهیم.
این ها نسل قاسم سلیمانی اند، با خانواده آمدیم تا دو فرزندمان در پیروزی بعد از انقلاب سهیم باشند و دستاورد های انقلاب که در این غرفه ها نمایش داده می شود ببینند.»

یک دانش آموز دهه هشتادی چنین گفت: ما زمان انقلاب و جنگ نبودیم اما پیرو راه شهدای انقلاب اسلامی و فرمایشات ائمه اطهار (ع) هستیم و حضور ما نوجوانان که آینده ساز مملکت هستیم ضروری است.
این دانش آموز تاکید کرد: مشکلات و تحریم ها ان شالله حل خواهد شد و نباید این مسائلباعث شوند از خط امام راحل انحراف پیداکنیم.

با حضور گسترده مردم؛ جشن امسال نیز باشکوه تر از هر سال برگزار شد و جلوه ای دیگر از وحدت و همدلی مردم عزیز ایران در تاریخ به جا ماند، به ویژه آنکه امسال مردم از هر قشر، مرد و زن، پیر و جوان به خیابان آمدند و همه زیر پرچم جمهوری اسلامی ایستادند و شعار وحدت سردادند، این جمع عظیم و پرشور مردم در میدان آزادی پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی(ره) را اعلام کردند و اقتدار و عِرق ملیشان را به جهانیان ثابت و وفاداری خویش جمهوری اسلامی ایران را ابراز کردند.

دانش آموز خبرنگار: نگین فخرواعظی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار