رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان:

همه ما باید قدردان برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران باشیم

شیروان (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در جمع نمازگزاران مسجد حضرت مسلم بن عقیل (ع) شهرک حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد همه باید قدردان برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران باشند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همه ما باید قدردان برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران باشیم

حجت الاسلام کاظم حریف با بیان تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: انقلاب اسلامی کاری کرد که حتی یک وجب از خاک این کشور جدا نشود و کسی هم، یک نگاه چپ به ایران اسلامی نداشته باشد.

وی افزود: روشن شدن موتور توسعه و پیشرفت ایران در زمینه های نانو، هوا و فضا، ماهواره، موشک، پهپاد، پزشکی، علمی و... گوشه ای از برکات و ثمرات این انقلاب است.

حریف، فراهم شدن زمینه های کار کردن برای جوانان، افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تصمیم گیری مردم در سرنوشت کشور، گسترش دامنه عدالت در سراسر کشور به ویژه در روستاهای دورافتاده و بهره مندی مردم از اینترنت راه و جاده آسفالت، بهداشت، گسترش هیئت ها و رونق گرفتن مساجد، ایستادگی در مقابل ستمگران و زورگویان را از دیگر برکات و ثمرات این انقلاب برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در پایان گفت: با وجود تبلیغات فراوان دشمنان بر ضد دین،۴۰ درصد افراد معتکف در سال جاری مساجد را جوانان تشکیل دادند.

شهردار شیروان نیز با تشریح فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام توسط شهرداری شیروان نیز گفت: در دهه فجر امسال ۱۷ پروژه مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و تجاری کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

عین الله احمدی ایجاد بازار روز در خیابان سعدی جهت ساماندهی دستفروشان گرانقدر در سطح شهر در قالب ۱۱۴ غرفه تجاری همراه با ایستگاه معابر روستایی و مجموعه ورزشی با هدف ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، آغاز به کار تکمیل مجتمع تجاری و خدماتی میدان انقلاب بعد از ۸ سال توقف، با فراخوان جذب سرمایه گذار، با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و به متراژ ۱۲ هزار متر مربع همراه با چهار طبقه پارکینگ طبقاتی، افتتاح بزرگترین سالن سرپوشیده استان با هدف ایجاد نشاط و انگیزه در مردم، با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال همراه با ۸۰ نوع بازی برای تمام سنین مختلف و با هدف جذب گردشگر را به عنوان پروژه های افتتاحی در دهه فجر اعلام کرد.

وی همچنین دعوت از پنج سرمایه گذار با پیش‌بینی جذب دو هزار میلیارد ریال اعتبار جهت سرمایه گذاری در شهر، افتتاح کارخانه تولید فراورده های بتنی با هدف ایجاد منابع مالی پایدار جهت استفاده در پروژه های عمرانی، تجهیز یکی از اتوبوس های ناوگان حمل و نقل ویژه توانخواهان عزیز به صورت درون سپاری، هدایت آب های سطحی بلوار دفاع مقدس، راه اندازی باجه بانک شهر در شهرداری، ایجاد انگیزه در همکاران شهرداری، بهسازی و نوسازی اداره شهرسازی در جهت تکریم ارباب رجوع و با هدف ایجاد رضایت مندی، برگزاری ۵۱ ملاقات مردمی به صورت متمرکز در نقاط مختلف شهر و پاسخگویی به بیش از ۷ هزار مطالبات مردمی به صورت مستقیم و پاسخگویی به این مطالبات در کمتر از ۲۴ ساعت و... را از دیگر فعالیت های انجام گرفته توسط شهرداری شیروان برشمرد.

محمد محمدزاده قانعی یکی از اعضای هیئت امنای مسجد حضرت مسلم بن عقیل (ع) نیز با بیان تبریک دهه فحر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خوش آمد گویی به میهمانان، از تلاش های همه فعالان به ویژه جوانان در برنامه های مسجد تقدیر و تشکر کرد.

محمد محمدزاده قانعی افزود: مسجد حضرت مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان با همکاری هیئت امناء، خیرین، معتمدین شهر و بسیجیان مسجد توانسته است با راه اندازی مهد و کلاس های قرآنی، معارف، گیاهان دارویی، هلال احمر، کارگاه های تولیدی گلیم و جاجیم، خیاطی، سبزی پاک کنی، میوه خشک کنی، فروشگاه مواد غذایی، مرکز نیکوکاری، صندوق قرض الحسنه و ... با هدف ایجاد اشتغال برای سرپرستان خانوار و جمعی از اهالی محل، به عنوان یکی از مساجد در طراز انقلاب اسلامی در سطح کشور معرفی شود.

قرائت قرآن توسط دانش آموز محمد رحمتی، پخش کلیپ فعالیت های مسجد، اهدای لوح سپاس و هدیه به جمعی از خادمین و فعالان مسجد، اجرای گروه سرود سید الشهداء توسط دانش آموزان محمد حاتمی، محمد مهدی رستمی، امیرحسین عباسی، شایان حاجی زاده، کیان حاجی زاده، محمد مهدی حسن زاده، علی سعادتمند، محمدجواد اصغر نژاد، علی قربانی، محمد مهدی باقری، قرائت دکلمه توسط فاطمه زهرا جعفر پسند، اجرای سرود ملی توسط نونهالان مهد قرآنی مسجد امیر عباس پوریان مهر ، علی اصغر ایزانلو، امیر مهدی محمدی، علی اصغر خوشرو، محمد جواد عابد و اجرای سرودهای انقلابی توسط نونهالان قرآنی مسجد یسرا نجفی، تینا شعبانی، مهسا عسگرزاده، محیا نیازمند، فاطمه قادری، نازنین زهرا مرادی و پذیرایی از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار