امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

برنامه‌ریزی درست پرچمداران دین، زمینه حضور گسترده جوانان در برنامه‌های مذهبی را به همراه دارد

اسلامشهر (پانا) - نماینده ولی فقیه در اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه گفت با توجه به تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر اینکه جوانان دین‌گریز هستند، مراسم معنوی اعتکاف امسال با استقبال باشکوه جوانان همراه بود و اگر پرچمداران دین در کشور درست برنامه‌ریزی کنند، جوانان در برنامه‌های مذهبی حضور گسترده خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی درست پرچمداران دین، زمینه حضور گسترده جوانان در برنامه‌های مذهبی را به همراه دارد

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در آیات قرآن‌کریم از پیامبر و کسانی که با او ایمان آوردند، در رابطه با کفار اینگونه آمده که آنها نفوذ ناپذیرند و در مقابل دشمنان قوی هستند، اما در میان خود مهربان هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر اساس حاکمیت نور قرآن در کشور ما شکل گرفت. امروز نزدیک به ۹۰۰مراسم نماز جمعه در کشور برقرار است و از سوی دیگر مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت خود سهم دارند و در مجموع نظام اسلامی در اوج محبوبیت قرار دارد.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: امام راحل با رهنمودهای الهی خود مردم را از ظلمات طاغوت به سوی نور ولایت هدایت کرد و بر اساس آیه ۱۲۰ سوره توبه اگر کفار از دست مومنین ناراحت شوند، عمل صالح برای مومن نوشته خواهد شد.

امام جمعه اسلامشهر گفت: با توجه به تبلیغات دشمنان اسلام مبنی براینکه جوانان ما دین‌گریز هستند، مراسم معنوی اعتکاف امسال با استقبال باشکوه جوانان همراه بود و اگر پرچمداران دین در کشور ما درست برنامه‌ریزی کنند جوانان ما در برنامه‌های مذهبی حضور گسترده خواهند داشت.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری با عفو پدرانه خود متهمان حوادث اخیر را که به میدان آمده بودند و خسارت بسیاری به کشور زدند را مورد رحمت اسلامی قرار دادند.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار