دانش‌آموزان ورزشکار خراسان جنوبی دو مدال طلای کشور را کسب کردند

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۲ مدال طلای کشور توسط دانش‌آموزان بیرجندی در مسابقات دانش‌آموزی کشور در رشته دو ومیدانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ورزشکار خراسان جنوبی دو مدال طلای کشور را کسب کردند

سیدعلیرضا موسوی نژاد، با بیان این خبر اظهار کرد: نرجس عباسی، دانش آموز دبیرستان نرجسیه و هدی قاسمی، هنرجوی هنرستان تربیت بدنی سمای بیرجند، در رشته دو و میدانی و مواد پَرِشِ سه گام و ۳۰۰ متر با مانع موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای کشوری شدند.

وی اضافه کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی مدارس کشور در بخش دختران از ۱۷ بهمن ماه جاری با حضور ۲۷ تیم و ۱۶۲ ورزشکار به میزبانی استان هرمزگان، در ماده های مختلف آغاز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،بااشاره به حضور دو ومیدانی کاران دانش آموز خراسان جنوبی در قالب یک تیم ۶ نفره در مواد دوی سرعت، دوی با مانع، دوهاى استقامت، پرش‌ طول،پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرش سه ‌گام،در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: شرکت کنندگان به مدت ۷ روز در مواد مختلف این رشته به رقابت می پردازند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که مسابقات دو ومیدانی دانش آموزان دختر کشور تا بیست و سوم بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت؛ تصریح کرد: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ و منش پهلوانی، ایثار و از خودگذشتگی، برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار