مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

اردوهای راهیان نور علاوه برآموزه‌های دفاع مقدس، ویژگی‌های معرفتی را به نسل نوجوان انتقال می‌دهد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، اردوهای راهیان نور را تجربه‌ای ناب برای پسران منطقه دانست که علاوه برآموزه‌های دوران دفاع‌مقدس، مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی را به نسل جدید انقلاب انتقال می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور علاوه برآموزه‌های دفاع مقدس، ویژگی‌های معرفتی را به نسل نوجوان انتقال می‌دهد

در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور با عنوان «ازمدرسه تا مدرسه» در منطقه ۵، برای اعزام دانش آموزان پسر، به مناطق عملیاتی جنوب، تصمیم گیری و هماهنگی های لازم انجام گرفت.

تعداد۳۰۰ نفر از دانش آموزان پسر به همراه ۳۰ مربی از ۱۶ مدرسه، مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاون پرورشی، معاون پشتیبانی، مسئول ارزیابی عملکرد، مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه، مسئول دفتر مدیر منطقه و نیروی بسیج و راویان در این سفر خواهند بود و با رعایت دقیق تمامی موارد آیین نامه اردویی وزارت آموزش و پرورش و سپاه، به این اردو اعزام خواهند شد.

سفر راهیان نور پسران منطقه ۵ از تاریخ ۲۴ بهمن شروع و تا ۲۷ بهمن ادامه خواهد داشت و دانش آموزان از پایه نهم و دوره دوم متوسطه در این اردو شرکت خواهند کرد.

در برنامه ریزی های صورت گرفته برای این سفر معنوی، بازدید از پادگان دوکوهه، سد کرخه، یادمان های خرمشهر، اروند و ... در دستور کار گزارش گرفته است.

محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، ضمن اعلام اهمیت این اردوها گفت: اردوهای راهیان نور علاوه برآموزه‌های دوران دفاع مقدس، مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی را به نسل جدید انقلاب انتقال می دهد و تجربه‌ای ناب برای دانش‌آموزان به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار