تهیه بسته‌های معیشتی برای اهالی زلزله‌زده شهرستان خوی از سوی نمایندگان

تهران (پانا) - قرارگاه جهادی شهید حججی مجلس شورای اسلامی به همت نمایندگان مجلس و همچنین کارکنان این قوه، بسته‌های معیشتی را برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی تهیه و تدارک دیدند تا توانسته باشند بخشی از آلام این عزیزان را که در شرایط سخت زندگی به سر می‌برند تسکین ببخشند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه بسته‌های معیشتی برای اهالی زلزله‌زده شهرستان خوی از سوی نمایندگان

قرارگاه جهادی شهید حججی مجلس شورای اسلامی با همکاری بسیج قوه مققنه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی بسته های معیشتی را به همت نمایندگان مجلس و همچنین کارکنان این قوه تهیه و تدارک دیدند تا توانسته باشند بخشی از آلام این عزیزان را که در شرایط سخت زندگی به سر می برند تسکین ببخشند.

در ضمن صبح امروز بسته‌های معیشتی برای ارسال به مناطق زلزله زده شهرستان خوی تهیه شده اند و این اقلام امشب بارگیری و به این مناطق فرستاده خواهد شد، در این راستا افرادی به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی در منطقه حاضر هستند تا کار توزیع این اقلام را انجام دهند.

در همین راستا علی فراست رئیس پایگاه بسیج مجلس شورای اسلامی گفت: با عنایت به لطف خداوند و به همت نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی در جهت کمک به اهالی زلزله زده شهرستان خوی بسته های معیشتی مهیا شده اند.

وی افزود: اقلام معیشتی تهیه شده حدود 700 بسته هستند که کار بسته بندی این اقلام از طرف قرارگاه شهید حججی صورت پذیرفت و هدف نیز این بوده که در میان روستاهای زلزله زده توزیع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار