با حضور مسئولین استانی و شهرستانی:

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در شهرستان رودان استان هرمزگان برگزار شد

هرمزگان (پانا) - دانش‌آموزان رودانی مهارت کمک‌های اولیه، شیوه‌های چادر زنی، گره طناب، کوهنوردی، نظام جمع، حمل مصدوم، اطفا حریق و مباحث خبری خود را در قالب مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در شهرستان رودان استان هرمزگان برگزار شد

با حضور محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس سازمان دانش آموزی استان، احمد فولادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه جمعی از مربیان و فرهنگیان و دانش آموزان دختر پیشتاز، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب صبح امروز در آموزشگاه نمونه دولتی فدک رودان برگزار شد.

غیبی در این مانور با اشاره به اهداف مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب، اظهار کرد: این مانور با هدف ارتباط بیشتر با موضوع های تشکیلاتی و یادگیری هر چه تمام تر برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان در این مانور با اصول کمک های اولیه، شیوه های چادر زنی، گره طناب، کوهنوردی، نظام جمع، حمل مصدوم، اطفاء حریق و آموزش مباحث خبری را که به صورت عملی برگزار می شود، آشنا می شوند.

به گفته غیبی، هویت یابی یکی از مهمترین مسائل روز ماست و این احترام شما به پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران نشان از هویت شما دانش آموزان این سرزمین است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: امید از دیگر اصول تشکیلاتی است که با وجود کمبود ها و کاستی ها هیچ وقت امید خود را از دست ندهید و به تلاش خود ادامه بدهید و یکی از مصداق های امید ما و شما منتظر بودن به ظهور حضرت مهدی (عج) است.

در پایان دانش آموزان پیشتاز شهرستان رودان مهارت های خود را در آموزش های شش گانه تشکیلاتی به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار