مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

اصلی‌ترین فایده تجهیز مدارس از لحاظ وسایل ورزشی، سلامت دانش‌‌‌آموزان است

ملارد(پانا)- مسئول تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در مورد فواید تجهیز مدارس به لوازم ورزشی گفت اصلی‌ترین فایده تجهیز مدارس از لحاظ وسایل ورزشی، سلامت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین فایده تجهیز مدارس از لحاظ وسایل ورزشی، سلامت دانش‌‌‌آموزان است

سجاد حسین‌زاده، مسئول تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از اختصاص ۶ کامیونت لوازم تربیت بدنی و بهداشتی با مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به مدارس این منطقه خبر داد و گفت: تجهیز کردن مدارس با انواع وسایل و تجهیزات ورزشی، فواید بسیار زیادی دارد که اصلی‌ترین آن تندرستی و سلامت بیشتر جسمی و روحی دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: انجام فعالیت بدنی در کنار فعالیت‌های درسی، فواید بسیار زیادی دارد و باعث می‌شود تا دانش‌آموزان از رکود و بی‌تحرکی خارج شوند و فقر حرکتی را تجربه نکنند.

این مقام مسئول افزود: فواید استفاده از تجهیزات ورزشی مدارس در کنار آموزش، شامل موارد دیگری نیز می‌شود، که از جمله آن می‌ توان به انجام تست های عملکردی، غربالگری و سنجشی نیز اشاره کرد. این تست‌ها باعث می‌شود تا عملکرد جسمی دانش‌آموزان بهتر شود و ناهنجاری‌های بدنی آنها کشف شده و در همان دوران کودکی درمان شود، همچنین عاملی برای کشف استعدادهای ورزشی نهفته در کودکان و نوجوانان است‌.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار