نگارش روزنامه‌دیواری ۳۰ متری در دبیرستان شاهد حضرت زینب با عنوان« ایران قوی»

شهریار(پانا) - روزنامه‌دیواری ۳۰ متری در دبیرستان شاهد حضرت زینب با عنوان« ایران قوی» تدوین و نگارش شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نگارش روزنامه‌دیواری ۳۰ متری در دبیرستان شاهد حضرت زینب با عنوان« ایران قوی»

معصومه عابدی، مدیر دبیرستان شاهد حضرت زینب از نگارش طولانی ترین روزنامه‌دیواری شهرستانهای استان تهران، در شهرستان شهریار در دبیرستان شاهد حضرت زینب (س) خبر داد.

تدوین و نگارش طولانی‌ترین روزنامه دیواری شهرستانهای استان تهران به طول ۳۰ متر به مناسبت دهه فجر با عنوان ایران قوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری دانش آموزان دبیرستان شاهد حضرت زینب( س) و با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار برگزار شد.

مدیریت دبیرستان شاهد حضرت زینب(س) در تشریح این خبر به پانا گفت:«بیش از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مدرسه کار نگارش و تدوین این روزنامه دیواری با مضمون ایران قوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده داشتند.»

وی گفت:«تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان مهمترین وظیفه آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر است و نوجوانان ونسل سوم انقلاب اسلامی با اجرای این گونه برنامه ها ی فرهنگی به نوعی ارادت و علاقه خود به آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.»

کار تدوین و نگارش طولانی ترین روزنامه دیواری شهرستان‌های استان تهران به پایان رسیده ودر راهپیمایی ۲۲ بهمن رونمایی خواهد شد.

گفتنی است در جریان این مراسم نمایشگاهی از فعالیت‌های هنری دانش آموزان و مهارت آموزی ایشان برگزار شد و در پایان از دانش آموزان برگزیده تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار