بارش ۵ روزه برف و باران در کشور؛ دمای هوا تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا شنبه آینده در برخی مناطق کشور و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در نوار شمالی و غربی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بارش ۵ روزه برف و باران در کشور؛ دمای هوا تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی سامانه بارشی امروز نیمه غربی کشور دامنه های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، نیمه شمالی فارس بوشهر، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سواحل دریای خزر را فراگرفته و باعث بارش برف باران و وزش باد می‌شود.

فردا بارش‌ها در شمال غرب غرب و شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سواحل دریای خزر دامنه و ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ادامه دارد.

روز پنجشنبه در نوار شمالی و غرب کشور بارش برف و باران وزش باد و کاهش دما پیش بینی شده است. برای روز جمعه نیز بارش‌ها در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز تضعیف شده و بارش برف و باران در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده بارش ها در سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات البرز و برخی مناطق مرکزی کشور ادامه دارد.

از فردا تا جمعه در نوار شمالی و غربی کشور کاهش نسبی دما روی می‌دهد و در شمال غرب و سواحل دریای خزر کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است.

همچنین امروز توده گرد و خاک شکل گرفته روی عراق تا ساعات آینده نوار غربی کشور را تحت تاثیر قرار داده و به همین دلیل احتمال وقوع گرد و خاک در غرب و جنوب غرب وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار