تماشای اکشن تحسین‌شده تونی اسکات در فیلم نت

تهران (پانا) - فیلم «مردی در آتش» به کارگردانی تونی اسکات در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تماشای اکشن تحسین‌شده تونی اسکات در فیلم نت

پلتفرم فیلم‌نت در راستای انتشار آثار مهم سینمای جهان در دهه‌های اخیر، فیلم «مردی در آتش» ساخته تونی اسکات را در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار داد.

این فیلم محصول 2004 است و دنزل واشنگتن نقش اصلی آن را ایفا کرده است. بازیگران مطرح دیگری همچون کریستوفر واکن، داکوتا فانینگ، رادا میشل و میکی رورک از دیگر بازیگرانی هستند که در «مردی در آتش» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «مردی در آتش» داستان یکی از افسران سابق آژانس اطلاعات آمریکا به نام جان است که از خانواده‌ای محافظت می‌کند. حالا دختر خردسال این خانواده گروگان گرفته شده و وظیفه جان پیدا کردن و نجات دادن اوست.

«مردی در آتش» با بودجه‌ای بین 60 تا 70 میلیون دلار ساخته شد و در سطح جهان 130 میلیون دلار فروخت. امتیاز این فیلم در وبسایت آی‌ام‌دی‌بی، 7.7 از 10 است که امتیاز قابل قبولی محسوب می‌شود.

تونی اسکات یکی از مطرح‌ترین سازندگان اکشن‌های پرتعلیق در دهه‌های اخیر بود که تا زمان درگذشت غافلگیرکننده‌اش در سال 2012 به ساخت آثار پرکشش و سرگرم‌کننده ادامه داد. «تاپ گان»، «توقف‌ناپذیر»، «گروگان‌گیری در قطار پلهام 3 2 1» و «جاسوس‌بازی» از جمله دیگر آثار مهم اسکات محسوب می‌شوند که پیش از این در فیلم نت عرضه شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار