فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد:

اقدامات درحوزه مبارزه با موادمخدر با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند دنبال شود

فیروزکوه ( پانا) - فرماندار فیروزکوه در خصوص ضرورت هماهنگی در حوزه‌های مبارزه با موادمخدر گفت لازم است تا اقدامات در حوزه مبارزه با موادمخدر با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند دنبال شود تا نتیجه مطلوب بدست آید.

کد مطلب: ۱۳۴۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات درحوزه مبارزه با موادمخدر با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند دنبال شود

محمد حیدری‌منش، فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه جهت آگاه‌سازی جامعه در راه مبارزه با مواد مخدر گفت: اقدامات عملی در پیشگیری و اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر باید بر اساس برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند دنبال شود تا نتیجه مطلوب به دست آید.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این شورا باید بعنوان یک مرکز فرماندهی عمل کند گفت: برای دستیابی به خروجی مطلوب و عملکرد بهتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیاز است تا نقاط ضعف و چالش‌ها احصاء و برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

وی تصریح کرد: اعضای این شورا در راستای بهبود عملکرد باید نسبت به ارائه آمارهای مقایسه‌ای و تحلیلی اقدام کنند، چرا که این مهم باعث خواهد شد تا تصویر دقیقی از این معضل در شهرستان داشته باشیم و بر اساس آن اقدام کنیم.

حیدری‌منش با بیان اینکه کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گامی موثر در راستای کاهش مسائل و مشکلات موجود در این حوزه هستند، افزود: باید با بررسی مسائل مرتبط در امر مبارزه با موادمخدر در کمیته‌های این شورا ابعاد مبارزه با موادمخدر را مورد توجه قرار داد و بررسی کرد و بدون‌شک با فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان این چالش بزرگ اجتماعی را کنترل کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار