فرماندار شهرستان نکا:

تخصیص قیر به مسافت ۵۰ کیلومتر و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به منطقه هزار جریب نکا

نکا (پانا) - عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا در آیین بهره‌برداری از آسفالت محور بند بن لایی هزار جریب نکا گفت با دستور وزیر راه و شهرسازی به مقدار مسیر ۵۰ کیلومتری قیر و اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به منطقه هزار جریب تخصیص پیدا کرد. ‎

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص قیر به مسافت ۵۰ کیلومتر و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به منطقه هزار جریب نکا

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به اینکه دغدغه مسئولان ذیربط در شهرستان نکا وضعیت راه و آسفالت در مناطق مختلف است اظهار کرد: ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی در منطقه هزار جریب وجود دارد که بازسازی و نگهداری از این حجم جاده‌ای در دستور کار مدیران است.

عبدالرضا بابایی تصریح کرد: با وجود معادن متعدد در منطقه هزار جریب و فشار بار حمل شده توسط ادوات نقلیه سنگین، نظارت دقیق بر کنترل عدم بارگیری با وزن بیش از حد مجاز توسط اداره راه و شهرسازی انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا عنوان کرد: پروژه های انتقال آب شرب و فیبر نوری با وجود حفاری های متعدد در این محور باعث آسیب به آسفالت شد که از مسؤولین ذیربط استانی درخواست توجه ویژه به بازسازی بخش های آسیب دیده هستیم.

فرماندار شهرستان نکا گفت: حدود ۲۰ نقطه رانشی در منطقه هزار جریب وجود دارد و کنترل و بازسازی هریک از آنها برای دیوار کشی، زهکشی و نگهداری نیاز به اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی دارند.

خبرنگار: مهدی مبرا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار