مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران:

۱۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری جدید در مازندران شناسایی شد

قائم‌شهر (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد ۱۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری جدید برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان شناسایی و به فعالان اقتصادی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری جدید در مازندران شناسایی شد

سید اسماعیل هاشمی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران اظهار کرد: در یک‌سال گذشته با درایت دولت فرصت های جدید سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، زیرساختی، صنعتی و تولیدی با محوریت دانش‌بنیان‌ در استان شناسایی شد که به طور حتم با همراهی بخش خصوصی برای شکوفایی این ظرفیت های جدید اقدام خواهیم کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: با همراهی نخبگان دانشگاهی و ایده پردازی های جدید، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری دیگر در استان در دستور کار است که به طور حتم شکوفایی این ظرفیت ها در کوتاه مدت حداقل ۹۰ هزار فرصت شغلی نصیب مازندران خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران باعنوان اینکه کشاورزی مهم ترین محور در توسعه اقتصادی استان است، گفت: زراعت و تولیدات باغی سهم ۲۱ درصدی در تولید ناخالص داخلی مازندران دارد.

هاشمی ارزش تولید ناخالص داخلی در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت مازندران را ۱۶۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: سهم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار از مجموع این رقم ۶۰ هزار میلیارد تومان است.

نماینده وزیر اقتصاد و دارایی در مازندران اضافه کرد: با وجود ۴۱ نوع تحریم مانند بانکی و زیر ساختی کشورهای غربی علیه ایران اما روند حضور فعالان اقتصادی خارجی در مازندران متوقف نشد و از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ مجوز سرمایه گذاری خارجی برای این استان صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار