رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد؛

تشکیل کمیته اجرایی تعاملات بین شورای عالی استان‌ها و دولت

تهران (پانا) - رئیس شورای عالی استان‌ها گفت در موضوع آلودگی هوا و نقش دولت و ظرفیت‌های شورا که می‌تواند در تعامل با دولت در حل مشکلات اساسی همچون آلودگی هوا داشته باشیم راهکارهایی ارائه شد و به پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته اجرایی تعاملات بین شورای عالی استان‌ها و دولت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری در حاشیه سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه در اجلاس عمومی قبلی رئیس جمهور در این اجلاس حضورپیدا کرد برای پیگیری دستورات اجرایی ریاست جمهوری امروز میزبان معاون اول رئیس جمهور بودیم.

وی تصریح کرد: در موضوع آلودگی هوا و نقش دولت و ظرفیت‌های شورا که می‌تواند در تعامل با دولت در حل مشکلات اساسی همچون آلودگی هوا داشته باشیم راهکارهایی ارائه شد و به پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

سروری اظهار داشت: شورای عالی استان‌ها باید بودجه سال آینده را بررسی می‌کرد اما با توجه به محدودیت زمانی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی به این موضوع نرسیدیم ولی امیدواریم برای برنامه توسعه این درخواست اجرایی شود که شورای عالی استان‌ها نقش خود را ایفا کند و نظرات جامعه شورایی و مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها در خصوص موضوع پرداخت تسهیلات در حوزه تامین مسکن، خاطرنشان کرد: برای تحقق وعده دولت به ویژه در حوزه مسکن مشکلاتی با بانک‌ها و پرداخت تسهیلات وجود دارد که باید حل شود. قطعا در این راستا با وزیر اقتصاد جلسه‌ای مشترک برگزار می‌کنیم تا روند پرداخت تسهیلات در حوزه مسکن تسریع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار