استاندار سمنان:

بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران، دو نعمت امنیت و ولایت است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با عنوان این مطلب که در ۸ سال دوران دفاع مقدس، ۳ هزار شهید والامقام را استان سمنان به نظام در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد، اما در نهایت یک وجب خاک میهن به دشمن نداد، گفت بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران، دو نعمت امنیت و ولایت است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران، دو نعمت امنیت و ولایت است

محمدرضا هاشمی، در آئین استانی نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان عفاف، با اشاره به اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، سایر کشورها از تحویل تجهیزات به ما خودداری می کردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جایی رسیدیم که سایر کشورها درخواست به دست آوردن پهپادهای نخبگان و دانشمندان ما را دارند.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر شهدا و ارزش های انقلاب بیان کرد و افزود: امروز ما شاهدیم که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی نقش تاثیرگذاری ایفا می کند که تمامی این مهم را مدیون امام راحل هستیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه شما عزیزان دانش آموز، مدیران آینده استان و کشور و آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستید، تصریح کرد: با کمک خیرین و همچنین تخصیص اعتبارات لازم از محل سفر ریاست محترم جمهور به استان، در امر مدرسه سازی اقدامات خوبی در استان شکل گرفت.

هاشمی در ادامه با عنوان این مطلب که برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس استان توسط دانش آموزان، به معنای واقع کلمه تحقق جهاد تبیینی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد، خاطرنشان کرد: جوانان ما نیازمند هدایت در مسیر درست فکری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار