کارشناس مسئول مشاورۀ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت:

دومین کارگاه آموزش پیشگری از خود کشی در پاکدشت برگزار می شود

خبرگزاری پانا: کارشناس مسئول مشاورۀ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در گفتگو با خبرنگار پانا، از برگزاری دومین کارگاه آموزش پیشگری از خود کشی در پاکدشت برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ژیلا نوکانی، کارشناس مسئول مشاورۀ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری پانا، از برگزاری اولین نشست کارگاه آموزش پیشگری از خود کشی، با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت خبر داد.

نوکانی اظهار داشت: بر اساس آسیب شناسی که در منطقۀ پاکدشت انجام شده است، قرار است که این دوره به صورت نا پیوسته و در سه جلسه، در دو گروه مجزا بر اساس رشتۀ تحصیلی و مدارس برگزار شود.

وی اظهار داشت: در نشست اول، مشاوران مدارس توانستند سؤالات خود را مطرح نموده و پاسخ ابهامات خود، پیرامون مسائل مشاوره ای جاری در مدارس را از کارشناسان مربوطه دریافت دارند.

کارشناس مسئول مشاورۀ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، اظهار داشت: سعی بر این است که گواهینامۀ این دورۀ آموزشی در قالب گواهینامۀ ضمن خدمت 24 ساعته برای مشاوران مدارس دریافت و به آنان اعطاء گردد.

اگر در سال های گذشته پیرامون موضوعات مختلفی کارگاه های آموزشی برگزار می گردید، امسال با برگزاری دوه پیرامون یک موضوع خاص، به سمت تخصصی تر شدن این دوره ها حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار