اجرای بیش از 700 برنامه در دهه فجر در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از تدارک و اجرای بیش از 700 برنامه متنوع فرهنگی و تربیتی در دهه فجر انقلاب اسلامی درمدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از 700 برنامه در دهه فجر در مدارس استان اردبیل

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر در مدارس این استان گفت: تمامی برنامه ها در ایام دهه فجر با محوریت دانش آموز و مدرسه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر چه معرفی انقلاب به دانش‌آموزان در تمام طول سال مورد توجه مدارس است، بیان کرد: اما دهه فجر فرصت ویژه ای است برای محکم‌تر کردن پایه‌های انقلاب اسلامی و معرفی حوادث آن دوران به دانش آموزان و انتقال مفاهیم اصلی انقلاب به نسل های جدید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید به ایجاد شور و نشاط در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی با شعار ((ایران استوار،44 سال افتخار)) اجرا خواهد شد و بدون شک مردمی‌سازی اجرای برنامه ها، دانش آموز محوری، وحدت آفرینی، شاداب سازی و طروات بخشی برنامه ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز، برگزاری انواع نمایشگاه ها، جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی و... را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در این ایام برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار